Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Kişisel verileriniz, KKVK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenmektedir. Detaylı bilgi almak için Veri Politikamızı / Aydınlatma Metnimizi inceleyebilirsiniz. Sitemizi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş olacaksınız.
Çevrimiçi Sohbet modülünün hızlı bir şekilde yapılandırılmış bir arayüzü vardır ve şunları yapmanızı sağlar:
2 mod kullanın : Çevrimiçi / Çevrimdışı - ve birinden diğerine kolayca gidin ve açılış saatlerini ve saat dilimini planlayın.
Çevrimiçi : İstediğiniz kadar müşteriyle anında görüşebilirsiniz. Tartışmalar, arka ofisinizin sağ alt köşesinde sohbet pencereleri olarak görünür. Müşterilerinizle konuşurken arka ofisinizde gezinmeye devam etmekte özgürsünüz.
Çevrimdışı : oturum açmadığınızda, müşterileriniz yine de doğrudan tartışma penceresinde size yazabilir. E-posta adresinize, ayarlara bağlı olarak, e-posta adresi, isim ve telefon numarası ile birlikte bir e-posta alacaksınız; ve onlara e-posta ile yanıt verebilirsiniz.
Sitenizin performansını etkilemeden müşterilerinizle anında iletişim kurun .
Arşivlenmiş çevrimiçi konuşmalarınızın geçmişini görüntüleyin ve istediğiniz zaman okuyun.
Çeşitli ayarları ihtiyaçlarınıza göre yapılandırın, özellikle önceden ayarlanmış ve özelleştirilebilir temalarla sohbet pencerelerinin mağazanızın renklerine ve stiline uyarlanması için nasıl görüntüleneceğini yapılandırın .
İhtiyaçlarınıza bağlı olarak farklı ayarları yapılandırın. Bunlar arasında: danışmanlar için isim ve avatar, müşteriyi konuşmaya teşvik etmek için önceden ayarlanmış mesaj ve çevrimdışı bir kişi için gerekli bilgiler.